vrijdag 18 februari 2011

Pure Soap

Ik heb mijn bestelling al een tijdje binnen, en ik ben er erg blij mee!
http://www.puresoap.nl/
Maar er zaten ook wat dingetjes bij voor een review.

Vandaag een review de scrub en sheabutter cup cake en de pure lipbalm.

De srub heb ik in de smaak strawberry smoothie.


De scrub is gewoon wit van kleur.

Wat info over de scrub:

HOE TE GEBRUIKEN?



Ga lekker onder de douche staan en haal de cup cake uit zijn verpakking. Maak de cup cake iets vochtig. Begin met de onderkant van de cup cake om het lichaam heerlijk schoon te scrubben. Voorzichtig want het is een stevige scrub. Gebruik de scrub dan ook niet voor het gezicht! Het verwijdert de dode huidcellen en stimuleert de bloedsomloop. Door de sheabutter die er in zit wordt je huid tegelijkertijd heerlijk verzorgd en super zacht! Wrijf over je huid tot de cup cake helemaal op is.


RESULTAAT EEN SUPER SCHOON EN ZACHTE HUID!!

Ik heb de scrub ook gebruikt onder de douche en dit is mijn ervaring er mee:
De scrub is wat grof en je moet ook echt voorzichtig scrubben. De scrub ruikt erg lekker. Ik heb minder dan de helft gebruikt en niet zoals op de shop staat geschreven want ik had mijn hele lichaam al gehad, dus je kan er makkelijk 3x mee doen.
Mijn huid voelt er na heel zacht, ik had ook nog nooit eerder een lichaamsscrub gebruikt, dus ik was verrast dat mijn huid erg zacht erna was.
Ik weet zeker dat ik over een tijdje nog een scrub ga kopen.

De scrub kost maar €1,50.

Dan de lipbalsem in de geur mixed berries.

Wat info:

Deze lipbalsem is gemaakt van zeer fijne oliën en heeft verzachtende eigenschappen.

Biedt de juiste bescherming tegen uitdroging.

Geeft een natuurlijke glans aan je lippen.

De speciaal geselecteerde ingrediënten hydrateren je lippen

en houden ze zacht en gezond.

OM TE ZOENEN ZO LEKKER!

De lippenbalsem ruikt erg lekker en verzorgt en verzacht mijn lippen goed, vooral handig in de winter.!

Deze lipbalsem kost €2,00



LinkWithin

Related Posts with Thumbnails