zondag 20 februari 2011

NailArtNails artikelen

Vandaag laat ik jullie wat artikelen zien van de webshop: http://www.nailartnails.nl/

Aller eerst wat info:
De glittertjes  die kan je in de acryl/gel verwerken maar ook in de nagellak door de fijne structuur.

Het stempelsetje
Op het plaatje zit een dun folie papiertje die moet je ven verwijderen, je pakt een dekkende nagellak en je doet een druppeltje op jet plaatje.
Met de schraper de overtollige nagellak verwijderen en met het stempeltje op het plaatje duwen en dan op je nagel.

Dit is alles bij elkaar ^^

Aller eerst de steentjes:

Zilver en paars
Deze steentjes kosten €0,89 p/st.
Steentjes of te wel rhinestones zijn altijd erg handig om in een creatie te verwerken, onder aan dit artikel zie je mijn creatie wat ik met deze rhinestones heb gemaakt.

Deze steentjes zijn er nog in veel meer kleuren te verkrijgen:

Dan de glittertjes:

Ik heb 3 potjes met glittertjes gekregen .
Wit-paars-zilver.

Het glitter is erg fijn van structuur en kan je gemakkelijk in je nagellak verwerken.

Deze zijn ook nog in meer kleuren te verkrijgen:

Dan nagelstickertjes:

Ik heb 2 velletjes nagelsticker gekregen , 1 met witte bloemen en vlinder en 1 met roze/blauw/wit/paarse bloemetjes.
Deze stickertjes kosten €1,59 p/st.

Dan als laatste het plaatje:

Dit is nummer M31.

Deze koop je in de set met een stempel en een schraper voor €5,75. Maar je kan ook losse plaatjes kopen voor €2,95 p/st.


Ik heb met een paar artikelen ook een creatie mee gemaakt:



Ik heb hiervoor de zilveren steentjes gebruikt, het plaatje en de schraper en de stempel.

Het is niet echt goed gelukt want de schraper deed het niet echt goed, hij schraapte de lak er niet goed af , en als je er nog een keer over heen ging, ging er een helft van het plaatje weg...

Ik hoop dat jullie het toch mooi vind hihih :)

http://www.nailartnails.nl/




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails