zaterdag 19 februari 2011

KimmiDollShop

Ik heb iets heel tofs voor jullie!
Ik heb namelijk een KimmiDoll! de maxi doll, deze doll is 6,3 bij 10,5 cm.

Maar voordat ik de KimmiDoll laat zien, eerst een stukje over de webshop waar die vandaan komt namelijk KimmiDollShop:

De Kimmidoll shop is ontstaan uit een persoonlijke voorliefde voor de Japanse Kokeshi doll.



Toen ik in 2005 tijdens een vakantie in Japan mijn eerste exemplaar kocht, was ik vanwege het mooie ontwerp, het kleurgebruik en de positieve uitstraling direct geboeid.


Twee jaar later zag ik in een klein winkeltje nabij de Notre Dame in Parijs voor het eerst de moderne variant: de Kimmidoll. Helaas waren de poppetjes in de jaren daarna nog niet in Nederland verkrijgbaar en was ik voor de uitbreiding van mijn collectie aangewezen op Engeland en Frankrijk.


Maar die tijd is voorbij! De Kimmidoll is in Nederland gearriveerd!


Ik hoop dat mijn webwinkel zijn steentje zal bijdragen aan de introductie van de Kimmidoll in Nederland en dat zo veel mogelijk mensen in de toekomst zullen gaan genieten van de kleurrijke poppen met hun positieve boodschappen.


Want zeg nou zelf: wie wordt er nu niet direct blij van!

De verzendkosten:

Zoals je ziet zijn de verzendkosten niet duur.
En als het niet door de brievenbus past dan komt er maar €2,95 bij.





De KimmiDoll ziet er heel erg mooi uit, van goede kwaliteit ook!, de doll is ook zwaar, dat had ik eigenlijk niet gedacht!
Dit is de betekenis van mijn Doll:


Er zat ook een kaartje bij, dit is de binnekant^^


De achterkant van het kaartje, hier kan je zien welke er allemaal zijn.

Er zat ook nog een leuk visitekaartje bij:

De prijs van de KimmiDoll is €16,95.

Ik ben echt super blij er mee, en deze krijgt zeker een goed plekje in mijn kamer!


De KimmiDolls zijn ook erg leuk om kado te geven, vooral ook vanwege de unieke betekenis die elk karakter heeft.

P.s. Over enkele weken is er een nieuwe KimmiDoll collectie te verkrijgen via http://www.kimmidollshop.nl/


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails