vrijdag 11 februari 2011

Hey I am Mandy! Review- Mijnnaamketting

Hey I am Mandy!

Vandaag een review van Mijnnaamketting. Deze weshop verkoopt, (zoals de naam al zegt) naamkettingen.
Ik heb gekozen voor de ketting met de eerste letter glinsterend en maat 18 ( 45 cm. )

De ketting zat in een heel mooi doosje:


Het doosje open:

Jeee mijn naamketting! Super tof toch?

Zoals je ziet is de eerste letter glinsterend, het is ook echt een heel mooi lettertype.

De ketting om:

(ja ik heb een bril, al heel lang eigenlijk, maar nog nooit een foto met bril gemaakt xD, ik hoef de bril alleen maar op achter de computer, want heb maar -1 aan mijn linkse oog en rechts niks.)

Ik ben dus super blij met mijn naamketting!
Super leuk, wilde er altijd al een.

De ketting is gemaakt van echt zilver.
De prijs van deze ketting is € 29,95
Je kan al een zilveren naam ketting krijgen vanaf €27,95

En ik heb nog iets leuks voor jullie! met de kortingscode : Nail-Gloss krijgen jullie 8% korting op jullie bestelling!

Dus neem snel een kijkje op: MijnNaamKetting

Liefs,

Dit artikel bevat producten, wat ik heb gekregen voor een review, dit heeft natuurlijk geen invloed op mijn mening.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails