vrijdag 25 februari 2011

Cosmetica 4 you

Vandaag in dit artikel laat ik 3 producten zien van de webshop: http://www.cosmetica-4you.nl/

Deze 3 producten zijn het ^^
L'oréal Color Resist cream eyeshadow- L'oréal Color Appeal oogschaduw- Gemey Maybelline mascara

Aller eerst de L'oréal Color Appeal oogschaduw.:
Dit is nummer 112 Vert Krypton , dat is een groenige kleur.
Deze kleur vind ik erg speciaal, zo'n kleur zie je niet overal.

In de oogschaduw zit een mooi vormpje, en er zit een spons applicator bij.
Deze oogschaduw kost bij Cosmetics-4you €4,95
De oogschacduw is nog in meerdere kleuren te verkrijgen
Ik laat zo een swatch zien, (die zit samen op de foto met de swatch van de color resist cream eyeshadow.



Ik heb deze in kleur nummer: 11 crystal beige
Dit is zoals de naam al zegt een creme oogschaduw.
Persoonlijk houd ik daar niet van, want dat creased zo gauw vooral met mijn vettige oogleden.
Maar creme oogschaduwen kunnen zeker een mooi kleurtje zijn.
De creme oogschaduw blijft goed lang zitten.
Deze kost bij Cosmetics-4you €4,99

hier zie je de 2 swatches:

De bovenste de oogschaduw en de onderste de cream oogschaduw.

Zoals je ziet bevatten ze beide goed pigment, ik zelf vind vooral de cream oogschaduw het mooist qua kleur.
Maar ieder heeft zijn eigen smaak (gelukkig ;))

Dan als laatste de Gemey Maybelline mascara:

Ik heb de mascara in een bruine kleur.
Zoals je ziet is het borstel van rubber, wat op zich wel fijn werkt.
Deze mascara is niet op de webshop te vinden, dus de prijs weet ik helaas niet.

Een foto zonder de mascara:

Een foto met de mascara:

Zoals je ziet geeft de mascara mijn wimpers wel lengte, maar verder vind ik de mascara niet echt bijzonder.

En zelf ben ik niet zo fan van bruine mascara maar gelukkig zag je het niet goed dat het bruin was. Maar ze verkopen ook zwarte mascara natuurlijk :)

Dus ik zou zeggen neem eens een kijkje op: http://www.cosmetica-4you.nl/



LinkWithin

Related Posts with Thumbnails