woensdag 5 januari 2011

Shoplog- Kruidvat/Action

Vandaag weer eens een shoplog.
Ik ben bij de Kruidvat en de Action geweest. Dit heb ik gekocht:


Smokey eyes setje- Max nails nagellak- GOSH nagellak-MAX lipgloss.

De lakjes:
Max Nails Long Lasting €0,45

Gosh €6,99 nr 547 Blue Monday.

Swatches:

Allebij 2 laagjes.

De lipgloss:
Ik heb deze lipgloss in Paris Pink, deze gloss hoort ook nog licht te geven uit de dop, maar dat doet het niet bij mij....
De lipgloss kost €1,59
Swatch:

De lipgloss plakt een beetje maar niet heel erg.

Smokey Eyes setje kost €1,59.
In dit setje zit een oogschaduw trio, mascara en een oogpotloodje.

Swatches van de oogschaduw:

Het pigment is wel oké .

1x met de bijbehorende applicator over de oogschaduw , en dit is het resultaat:

De witte en de grijze zijn erg kruimelig, de zwarte valt wel mee.

Swatch van het oogpotlood:
Het oogpotlood is heel erg zacht en kan je goed blenden. Deze vind ik prima!

En dan de mascara: Dit is een foto van hoe ik het borsteltje uit de huls haalde:

En zit een grote klont aan het einde/begine van het borsteltje.
Niet echt handig dus.

En ook an de huls zat veel mascara:
De mascara vind ik er niet goed uit zien, met al die klonten.


Al met al ben ik tevreden met de lakjes, oogschaduw en het oogpotlood.

Deze ooglook heb ik er mee gemaakt:
Zonder mascara:



Met mascara:
Hier zie je goed de glitter in de oogschaduw:
De mascara op mijn wimpers is wel oke maar voordat je de macsra gaat gebruiken moet je eerst goed de klonten eraf halen.


Liefs,

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails