zaterdag 29 januari 2011

Review - sen 7

Vandaag een review van de sen7 fragrance atomizer. Ik heb de sen7 in de kleur metallic roze.
Er zit een boekje bij en de factuur.



De gebruiksaanwijzing (zit achterop het doosje)


Zo zit het in het doosje


Mooie kleur hé?


Dit is zeg maar het trechertje waar je het parfum in moet spuiten.


Je haalt het zilveren dopje eraf en doet het trechertje erin en zo komt het parfum in de sen7. Zoals je hieronder ziet.




En als je op de dop drukt , kan je er mee spuiten.

Hier nog wat info:
In de sen7 kan 5,8 ML in. Dat is ongeveer 70 sprays, dat is voor ongeveer 1 á 2 weken of langer, ligt er aan hoevaak je spuit. Als het leeg is eerst goed schoonmaken met warm water en dan weer met een nieuw luchtje vullen. (behalve als je hetzelfde luchtje erin doet)

 Hoe ging het vullen?
Het vullen ging wel oké, maar als je je parfum er in spuit komt er niet zo veel in , je kan het er beter in gieten. En je kan ook beter zorgen dat je het ergens boven doet want soms kan er wat langs komen.

 Het uiterlijk
Het uiterlijk van de sen7 vind ik er mooi uit zien, ik heb de roze gekozen maar er zijn nog veel meer kleurtjes, voor ieder wat wils.

 De prijs:
De prijs is €29,- wat ik wel duur vind eigenlijk...

 Waar is het te koop:
Het is te koop bij : http://www.sen7-shop.com/ 

 Verzendkosten
De verzendkosten bedragen €12,50

Liefs,

Dit artikel bevat producten, wat ik heb gekregen voor een review, dit heeft natuurlijk geen invloed op mijn mening.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails