zondag 30 januari 2011

Review- Names4ever naambedel en armband

Vandaag een review over de naambedel en de armband van de webshop names4ever.


Ik heb voor de naambedel zilver klaver gekozen met de naam nail-gloss , dat vond ik wel erg leuk omdat mijn blog zo heet.

De bedel ziet er heel erg mooi uit en van goed stevig materiaal.
De naambedel is er in 8 verschillende vormpjes te verkrijgen

De armband:

Ik heb er ook nog een armband bij gekregen, namelijk de kattenoog blauw zee armband.
Deze hebben zijn verkrijgbaar in vele kleuren. De prijs van deze armband is €9,95



Het wordt geleverd in een sierandendoosje.

 Prijs:
De naambedel kost €19,95 en de armband kost €9,95

 Waar te koop:
Ze zijn te koop bij http://www.names4ever.nl/

 Verzendkosten:
Gratis! Dat is nog is leuk!

 Levertijd:
De levertijd is ong. 4-7 dagen , want ze maken het speciaal op bestelling.

 Betalingsmogelijkheden:
Je kunt betalen via : iDeal, PayPal, CreditCard, rembours en overschrijving.

Names4ever verkoop nog veel meer leuke dingen o.a naamkettingen, Best Friends kettingen en naamhanger etc. etc.


Liefs,


Dit artikel bevat producten, wat ik heb gekregen voor een review, dit heeft natuurlijk geen invloed op mijn mening.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails