zondag 23 januari 2011

Review MAX 2 in 1 Lip en Eye pencil

Vandaag een review van de MAX (action) 2 in 1 lip en eye pencil.
Deze zijn er in 5 verschillende kleuren namelijk:
- Nr. 1 Lilac
- Nr. 2 Pink
- Nr. 3 Nude
- Nr. 4 Naturel
- Nr.5 Chocolate

Ik heb de allemaal voor jullie gekocht om te testen.
Dit zegt MAX zelf over de pencils:
'- Blijft lang mooi
- Geeft een perfecte dekking
- Met Vitamine E en Aloe Vera

Handige stick kan zowel als lippenstift en als oogschaduw gebruikt worden. Droogt niet uit en blijft lang mooi. Gemakkelijk aan te brengen.'

(rechts boven staat op het kartonnetje het nummer en de naam)

Alleen wat ik jammer vind is dat het nummer en de naam niet op het pencil zelf staan. Daarom heb ik er zelf nummers opgeplakt.



Ze pencils zijn klein en dik.
Er zit 5 gram in.


Zo kunnen jullie goed de kleurtjes van de pencils zien.
Ze liggen op dezelfde volgorde als hier boven genoemd, dus nr. 1 t/m nr. 5

De swatches:
Ook weer dezelfde volgorde als hier boven.

Zoals je ziet hebben ze goed pigment.
De pencils hebben een creme substantie. Wat erg makkelijk is voor als basis.
Ik vind de kleuren erg mooi en het zijn ook wel makkelijke kleuren wat je gauw draagt.

Maar zelf zou ik deze niet op mijn lippen gaan dragen, misschien de roze maar de rest zo ie zo niet.

De prijs van deze lip en eye pencils zijn €0,69 p/st.

Voordelen:
- Goedkope prijs (€ 0,69)
- Goed pigment
- In 5 kleuren verkrijgbaar
- Gemakkelijk om hoog te draaien (de pencil)

Nadelen:
- Jammer dat het nummer en de naam er niet op staat.
- De geur, ze ruiken allemaal verschillend maar dat vind ik niet echt lekker ruiken, zeker niet op je lippen.

Q: Hebben jullie deze al gespot?

Als je ze ziet zou ik ze zeker meenemen!

Even voor de duidelijkheid ze zijn te koop bij de action

Liefs,

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails