dinsdag 11 januari 2011

Review- MAC lipstick neon orange

Vandaag een review over een MAC lipstick uit de Stylishly your collectie in de kleur neon orange.


Dit is trouwens mijn eerste MAC producten dus ik was echt heel erg benieuwd naar de kwaliteit omdat iedereen zo vol van MAC is.

De lipstick zit in een mooi simpel doosje.

De huls van de lipstick is zwart met zilveren glinster erin. Op de dop staat MAC in zilveren letters.
Ik zelf vind dat heel erg mooi staan en de huls is ook van goede kwaliteit.

Ook aan de binnenkant staat er weer MAC maar deze keer met zwarte letters. De lipstick draait er ook goed uit. ( ik heb wel is gehad met een lipstick dat ie er schijn uit draaide en dat er een stuk lipstick eraf schaafde.)

Het is best wel een felle kleur , dat was ook wel af te lijden uit de naam van de lipstick. De collectie waar van deze lipstick komt bestaat ook grotendeeld uit felle kleuren.
De lipstick ruikt niet vreemd ofzo , gewoon naar lipstick dat ik op zich wel lekker vind ruiken.


Swatch:

De lipstick is heel goed dekkend en smeert ook goed, zoals je ziet een hele felle oranje/rode kleur.

De lipstick op mijn lippen.

Full face met de lipstick.

In het begin was het wel eventjes wennen de kleur omdat ik nooit zulke opvallende lipsticks draag, maar zelf weet ik nog niet echt goed wat ik er van moet vinden, ik ga deze lipstick nog wel vaker dragen en kijken wat ik er dan van vind, of het dan al wat gewend is.

De lipstick blijft lang zitten en heeft zelfs tandenpoesten overleeft ;)
Als ik de lipstick op mijn lippen heb proef ik ook geen naar luchtje



De prijs van de lipstick is €17,50.

Zelf ben ik erg tevreden over de lipstick ondanks de kleur. Misschien dat ik binnekort wel na de MAC ga om iets te kopen.

De collectie is verkrijgbaar in januari. ?

Liefs,

Dit artikel bevat producten, wat ik heb gekregen voor een review, dit heeft natuurlijk geen invloed op mijn mening.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails