donderdag 13 januari 2011

Review- Hurraw lipbalsems

Vandaag een review over de lipbalsems van de webshop Hurraw!

Er zat ook een leuk kaartje en een sticker bij.


Ik mocht 3 smaken uit kiezen voor een review
Ik koos grapefruit, licorice(drop) en orange(sinaasappel).

De smaken zijn best sterk vooral de drop.
Qua uiterlijk zien de lipbalsems er goed uit, gewoon simpel maar toch leuk.


De lipbalsems zijn gewoon glimmend en doorzichtig. De lipbalsem voelt zacht op je lippen aan en plakt niet. De lipbalsem smeert ook goed.

De smaken ruiken goed, mijn favoriet is de sinaasappel omdat die niet zo heel heftig is qua geur.
De drop vind ik het minst lekker want die smaak is echt heel sterk want toen ik die op mijn lippen had proefde is het ook heel sterk in mijn mond en dat vond ik niet echt lekker. Maar de echte drop liefhebbers zullen dat vast niet erg vinden ;)



$3,79 dat is omgerend ong. €2,92.

In totaal zijn er 16 verschillende soorten.

Liefs,

Dit artikel bevat producten, wat ik heb gekregen voor een review, dit heeft natuurlijk geen invloed op mijn mening.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails