woensdag 26 januari 2011

Review- Catrice Floralista Duo Blush (+nieuwe swatch foto)

Vandaag een review can de Catrice Floralista duo blush die in februari verkrijgbaar zal zijn in de winkels.


Dit zegt Catrice over de blush:
De zachte poederblush met zijdezachte textuur geeft een mooie, frisse lente-uitstraling aan je gezicht. Het doosje is een lust voor het oog, dankzij het prachtige bloemen patroon. Benadruk de contouren van je gezicht met de twee op elkaar afgestemde kleuren van de duo blush. Verkrijgbaar in C01 As Lively As Ever.


Prijs: € 3,99


Het uiterlijk:
Het uiterlijk van de blush vind ik heel erg mooi omdat er mooie bloemen op het doosje zitten en in de blush zelf ook.
Ook handig dat er op de achter een spiegeltje zit. Het is een stevid doosje, gewoon wat we van Catrice gewend zijn.


In de blush zitten 2 kleuren een roze en een peacy kleur. Beide erg mooi, ook weer omdat er bloemetjes in zitten loopt het mooi over.

En nu de swatches:



Links de roze, in het midden de peach en rechts een combinatie van de 2 kleurtjes.

Beide hebben een goed pigment want dit is 1 veegje met mijn vingers.

Het heeft ook een zachte textuur.

De Catrice Floralista LE in verkijgbaar vanaf Februari in de Kruidvat en de Trekpleister.
Als ze deze blush ij jou hebben zou ik zeker deze meenemen!
De prijs is €3,99 wat ik eigenlijk wel duur vind voor Catrice, Catrice wordt volgens mij steeds duurder...

Liefs,

 

Dit artikel bevat producten, wat ik heb gekregen voor een review, dit heeft natuurlijk geen invloed op mijn mening.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails