donderdag 20 januari 2011

Review- Bedelsieraden

Vandaag een review van de leuke webshop genaamd: Bedelsieraden.

Het merk van het armbandje is Elemento, dat staat ook op het einde van het armbandje.
Het armbandje is te koop in 3 verschillende maten namelijk; 17 cm. 19 cm. en 21 cm.
Ik zelf heb 17 cm.  (kleine polsjes)
De armband kost €2,49.

Aan het armbandje heb ik 5 bedels uit gezocht.





Super leuk deze bedel, omdat ik zelf natuurlijk ook chihuahua's heb;)





Alle bedels vind ik erg mooi!

Ze verkopen heel veel bedels, dus het wordt nog moeilijk om uit te kiezen, wat voor mij ook gold ;)

Je kan al een bedeltje kopen vanaf €1,49

De verzendkosten zijn ook laag namelijk €1,50 voor in Nederland.
Voor naar Belgie kost het €2,00
Je kan gemakkelijk met iDeal/Paypal en overboeken betalen.

Bedelsieraden heeft ook twitter: http://twitter.com/bedelsieraden zo kan je altijd bij blijven met het laatste nieuws.


Liefs,
Q: Wat vinden jullie van bedelsieraden?

http://www.bedel-sieraden.nl/


Dit artikel bevat producten, wat ik heb gekregen voor een review, dit heeft natuurlijk geen invloed op mijn mening.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails