maandag 10 januari 2011

Nail Art inspiratie #1

Vandaag heb ik iets nieuws voor jullie!
Namelijk elke maandag (om de week goed te beginnen) staat er een artikel online met nail art inspiratie foto's.

Vandaag is het eerste artikel er over!
Ik ben benieuwd wat jullie van deze creatie's vinden

Deze is echt heel erg mooi vind ik! een koffie kopje!

Op haar duim en middel vinger een cupcake!

Schattige strikjes.

Mooi zomers met die bloemen!

Deze vind ik erg mooi en had deze ook een keer proberen na te maken , maar ik kan gewoon geen bloemen maken! Vroeger kon ik dat ook al niet tekenen zei mijn moeder -.- haha


Ik hoop dat jullie dit leuk vinden en ik hoop dat jullie er veel inspiratie uit kunnen halen!


Let op deze foto's komen uit mijn afbeeldingen en de bron weet ik dus niet. ( telkens als ik ergens een leuk plaatje zie sla ik deze namelijk op)

Liefs,

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails