zaterdag 15 januari 2011

My first acryl

Ik had een tijdje geleden acryl poeder en 3d mallen besteld maar nooit binnen gehad, een heel gezeur enzo want dat flut bedrijf doet er ook niks aan dus mijn geld is weg.
Toen bestelde ik het op ebay (veel goedkopern je hebt zekerheid dat het aan komt, of je krijg je geld terug) Dus bestelde ik een setje van 12 verschillende kleuren, en 3d mallen.
De gekleurde acryl poeder heb ik al wel binnen maar de 3d mallen nog niet helaas.
Dus besloot om zelf iets te maken met acryl.
Ik ging een bloem maken, en dit is het resultaat:





Heel moeilijk was het eigenlijk niet , de acryl kan je heel makkelijk in vorm brengen.
Zelf vond ik het nog best goed gelukt ;)

Liefs,
Maken jullie wel is iets met acryl? of hebben jullie acyl?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails