vrijdag 7 januari 2011

Essence en Catrice Shoplog

Maandag was ik uit school meteen naar de kruidvat gegaan om te kijken of ze de nieuwe producten van Essence en Catrice hadden.
En ja ze hadden het!!
Alleen wat jammer was dat ze van Essence niet de hele serie hadden. Ze hadden bijvoorbeeld niet de groene striper, ze hadden een paar eyeliners niet en de relaxing eyepads hadden ze niet.
Maar er was ook geen plaats meer vrij in het display dus vond dat een beetje raar.

Maar dit heb ik wel kunnnen scoren:
Alles bij elkaar.

Deze lakjes heb ik bemachtigd.
v.l.n.r:
Colour en go 22 what do you think- 03 green grass- 01 love this city- 04 buddy bear- Catrice 04 Biscuits en Cupcakes.

Nr. 22 van de colour en go serie had ik al maar dat is echt een totaal andere kleur.
Deze die ik nu heb gekocht is een peachy/oranje met shimmer erin. Super mooi en apart:)

Hier boven in het lakje zie je de shimmer, het was echt moeilijk om die op de foto te krijgen...

De naam van het Catrice lakje is zo leuk! I love alles met cupcakes :)

De swatches:

Alles is 1 laagje behalve de laatste die van Catrice dat zijn 2 (dikke) laagjes.

De rest van de Catrice lakjes heb ik niet gekocht omdat die wel erg licht zijn, deze was het donkerste dus nam ik 'Biscuits en Cupcakes' mee. Want ik wil altijd minstens 1 lakjes uit een LE hebben.

Het oogschaduw paletje:

Ik vind dat er mooie kleurtjes tussen zit.
Het uiterlijk van het paletje is wel speciaal met die kleuren combinatie. Het paletje is ook wel dik en dat oogt stevig.

De swatches:


De swatches vind ik er goed uit zien. Ze hebben goed pigment en het zijn mooie kleurtjes.

Dit paletje vind ik zeker een aanrader!

Illuminating powder:
De poeder vind ik er heel erg mooi uit zien met al die kleurtjes!
De buitenkant ziet er ook leuk uit! Het doosje is lekker dun.

De swatch:

Het is een licht shimmery kleurtje.
Ik denk dat deze perfect is als highlighter.


Oepsie ik had ze al gebruikt voor dat ik de foto nam....

Catrice lipstick 02 Elisabeth

Swatch^^
De 1e 2 zijn de lipbalm van Essence en de laatste is de lipstick van Catrice.

De lipbalm en de lipstick vind ik beide erg mooi.
Alles vind ik jammer dat het potje van de lipbalm zo klein is. Ik kan er niet in met mijn lange nagels helaas. Dus nu gebruik ik maar een kwastje:)

Zo dat was alles.
Totaal was ik €25,10 kwijt.

Hebben jullie nog iets gescoord uit deze 2 serie's?

Liefs,


(ik weet dat de laatste tijd de foto's erg sloom laden, maar ik gebruik nu imageshack om foto's te uploaden maar dat is dus niet erg goed, weet iemand een andere?
Want eerst deed ik het in Blogger maar daat is het geheugen van vol..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails