vrijdag 21 januari 2011

Crazy Daizy ring

Ik heb een ring besteld bij Crazy Daizy!
Ik wilde er al een tijdje een ring bestellen maar eigenlijk nooit gedaan, en nu eindelijk besteld en binnen;)
Sommige hadden het al op twitter gezien hoe blij ik er mee was;)


Crazy Daizy verpakt het leuk in, in een kartonnen doosje met een strik erom heen en hun kaartje er aan.


En eenmaal het doosje open, zat de ring in een mooi organza zakje.



En toen ik de ring uit het zakje haalde was de ring weer ingepakt in roze papier en bubbeltjes, het was even uitpakken allemaal, maar zo wordt de ring wel goed beschermd tijden het vervoer.


Hier draag ik de ring. Het is de ring Pinking of you van de crazy daizy serie.


De ring is echt super mooi, en ben er ook heel erg blij mee!

De ring kost € 9,99

Je betaald geen verzendkosten bij Crazy Daizy en je kunt gemakkelijk betalen via paypal en vooraf overmaken.

Ik weet zeker dat ik vaker daar een ring ga bestellen.

Liefs,
Q: hebben jullie al een crazy daizy ring?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails