zaterdag 15 januari 2011

Winactie- Win een Fabiola nagellakje

Toen ik in Duitsland aan het winkelen was had ik ook iets voor jullie meegenomen voor een winactie, omdat sommige misschien niet in Duitsland komen .
Dit merk kende ik hiervoor nog niet eigenlijk , maar het merk Fabiola heeft veel mooie kleurtjes nagellak.
Hiervan ga ik 1 kleurtje weggeven.


De swatch ( ik heb dit lakje zelf ook dus hij is niet gebruikt)

Wat moet je doen om te winnen?
- Je bent een inwoner van Nederland (sorry voor de belgische dames)
- Je ben 18 jaar of ouder/ of je hebt toestemming van je ouders
- Je mag het twitteren (niet verplicht maar ik zou dat wel heel erg leuk vinden)
RT: Win een Fabiola nagellakje @Nailgloss , Ik doe mee! http://tinyurl.com/25ygnqz- Je vult het hieronder staande document in.





Je kan mee doen t/m 22 januari , 23 januari maak ik de winnaar bekend.

Vanmiddag komt er nog een artikel online!
Liefs,

De winactie is gesloten!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails