zaterdag 11 december 2010

Sinterklaas kadootjes

Ik heb zondag gewoon met mijn ouders sinterklaas gevierd, en dit heb ik gekregen:
Een boozyshop verrassingspakket van €10,-!
Dit zat er in:




La Colours mineral blush CMB864 Very Berry €4,99


Swatch:

Het is een vrij donkere kleur voor mijn lichte huidskleur...


Amuse pearl eyeshadow. Het heeft geen nummer.
Swatch:

Alle kleurtjes hebben goed pigment maar zijn wel erg korrelig...

Wet 'n Wild lipstick 902C
Swatch:

De kleur in het echt is meer bruiner.


Wet 'n Wild lakjes. Nr 405 sunny side up en Nr. 410A mauve frost
Swatch:

Beide 2 laagjes.
Ze zijn goed dekkend en ik vind beide kleurtjes mooi!

Nyx ultra pearl mania Nr LP18 Orange €2,20

Swatch:

De naam orange vind ik niet echt toepasselijk, het is meer goudachtig...
Alleen ik vind de potjes zoo onhandig waar het in zit... ik pot ze altijd over in een grote potje, want in het potje waar het nu in zit daar pas mijn kwast niet in...

La colors shimmering loose eyeshadow SE118 lollipop €2,99
er zit ook een kwastje bij.

Swatch:




Ik ben erg blij met alle kadootjes:)!

Liefs,

Hebben jullie nog wat gekregen?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails