zaterdag 18 december 2010

Review- PUPA Miss butterfly 02

Vandaag een review over de PUPA Miss butterfly make-up kit nr. 02.
Jullie zagen een paar dagen geleden al een artikel hier over.
Toen ik dat artikel schreef ik aan het einde dat ik het er kinderachtig uit vond zien, het leeuk op kinder make-up.

Denk ik er nu nog zo over?

Lees snel verder voor meer!



MISS BUTTERFLY

Licht, kleurrijk en elegant. Zes kleine, kleurige vlinders met gespreide vleugels. In de vleugels make-up in delicate kleuren.

Inhoud:

2 compacte oogschaduws

2 ultra glanzende lipglossen

Adviesverkoopprijs: € 9,95

Ik deze dus miss butterfly is nr. 02.
Daar zit 2 oogschaduwen in een donker roze en een wat lichtere roze. 2 lipglossen ook weer een licht roze en een donkere roze.

De buitenkant van de kit vind ik er leuk uit zien ook omdat de vlinder zeg maar met zijn vleugels los er op zit. Maar wat me wel op viel is dat het kitje wat aan de kleine kant is.

Het doosje:

Foto's van het kitje:


Hier zie je goed wat ik bedoelde met dat de vleugels er los op zitten.


Er zaten ook 2 boekjes bij. de grote met de kitjes erin en de kleinere met wat pupa make-up.


Zo zie je goed hoe klein het kitje is.


Op naar de foto's als het kitje open is.


Er zit ook een klein spiegeltje in.
Ik vind nog steeds de binnenkant lijken op kinder make-up zoals vele dat ook vinden. Ik weet niet waar het aan ligt maar het lijkt er gewoon op;) Terwijl dat de buitenkant er niet echt op lijkt, die is wel mooi.


En nu op naar de swatches:

De swatches zijn wel oké gepigmenteerd, maar niet heel erg goed, gewoon oké.
De lipgloss plakt wel wat.


De buitenkant met de vlinder vind ik wel leuk maar helaas de binnekant niet..


Liefs,

Dit artikel bevat producten, wat ik heb gekregen voor een review, dit heeft natuurlijk geen invloed op mijn mening.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails