vrijdag 24 december 2010

Review Essence nagellak+tippainter I Love Berlin

Vandaag een review over 2 producten van het merk Essence uit de I Love Berlin Limited Edition die Januari en Februari 2011 te koop zijn bij de kruidvat.

De nagellak is er in 5 verschillende kleuren en kost €1,79
De matte tippainter is er in 2 verschillende kleuren en kost €1,99
Ik heb van de lak nr. 2 I'm a berliner en van de tippainter nr. 1 Berlin Story.




Beide producten zijn dus helemaal niet duur!






Het uiterlijk van de producten vind ik mooi , omdat ook op de dop ´ i love berlin ´ staat.
Ik heb met beide producten ook een nail-art creatie gemaakt:





Dit zijn 2 laagjes van de lak en dan met de zwarte matte tippainter streepjes gezet. De tippainter is ook goed matte. Al naar een paar seconden wordt het matte.
Beide drogen goed niet heel snel maar ook niet heel langzaam gewoon normaal zoals de meeste lakjes van Essence.

Ik heb dit lakje nog niet op mijn eigen nagels gehad maar zodra ik het heb komt er een NOTD over en natuurlijk hoe lang het blijft zitten!

In de lak zit   8ML
En in de tippainter zit   4ML.

Hebben jullie al favoriete uit deze LE ?
Ik wil wel graag de andere matte tippainter en nog wat andere lakjes.

Liefs,


Dit artikel bevat producten, wat ik heb gekregen voor een review, dit heeft natuurlijk geen invloed op mijn mening.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails