donderdag 9 december 2010

Review- Clinique, Babor etc.

Vandaag een review van 3 producten van de merken Clinique, Babor en Sans Soucis.

Aller eerst Babor soft duo blush 02 rose

Het doosje ziet er heel erg mooi uit, heel chique, het karton voelt ook anders aan dan een gewone kartonnen doosje.

Het doosje ziet er ook echt heel erg mooi uit, het merk staat er mooi op , er valt niks anders over te zeggen dan dat het er gewoon super mooi uit ziet!

De achterkant

Er zit ook een mooi kastje bij. Daar staat ook het merk op.

Er zit een klepje bij en daar ligt het kwastje op zodat het de blush niet beschadigd, zelf bij andere merken heb ik dat wel gehad dat dan het kwastje de blush o.i.d. heeft beschadigd. Maar dit is echt een handige oplossing.

In de blush zitten 2 kleuren , een lichtere roze en een wat donkere roze.

De swatches:

Zoals je ziet zijn het niet heel heftige roze kleurtjes, maar je ziet haast ook geen verschil tussen de lichtere en de donkere roze.

De duo blush kost €25,50. Wat ik wel aan de dure kant vind....

Op naar het volgende artikel!

Clinique colour surge eye shadow soft shimmer in 206 frosted blossom.

Het doosje vind ik niet echt heel speciaal ofzo.

Het oogschaduw doosje vind ik er wel leuk uit zien , glimmend zilver met het merk naam erop.

Dan de oogschaduw zelf.
Het is een mooi licht roze kleurtje met shimmer erin. 

Swatch:

Het pigment is wel oké niet speciaal ofzo, maar het is ook een licht roze kleur.
Deze kleur kan je perfect als highlighter gebruiken.


Er zit ook een spons applicator bij. Die perfect qua kleuren past bij het uiterlijk van het oogschaduw doosje.

Al met al een prima highlighter oogschaduw. Vooral het uiterlijk van het oogschaduw doosje is erg mooi, wat ik niet had verwacht toen ik het doosje zag waar het in zit.

De prijs is €16,20 wat ik wel erg duur vind, voor een simpele mono oogschaduw

Dan als laatste de thermal mascara volume in 02 brown
Die is van het merk Sans Soucis.

Het doosje is gewoon simpel zilver.


De huls van de mascara is ook zilver en op de dikkere rand staat het merk.

Het borsteltje is een goed formaat. Alleen als je het borsteltje eruit haalt zitten er gauw stukken mascara op, niet zo fijn dus... De mascara ruikt gewoon naar mascara, niet een raar/apart geurtje.

Swatch:


De mascara geeft mijn wimpers wel volume, maar je moet oppassen dat je geen klontjes en spinnenpoten krijgt. Wat al wel gauw gebeurd.
Zelf zie ik niet echt dat de mascara bruin is eigenlijk op mijn wimpers lijkt het net zwart.

De prijs van de mascara is €14,30 wat ik ook wel weer aan de dure kant vind...



Voorl de blush van Babor vind ik erg fijn en er mooi uit zien!.

Liefs,

Dit artikel bevat producten, wat ik heb gekregen voor een review, dit heeft natuurlijk geen invloed op mijn mening.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails