woensdag 8 december 2010

Opleiding Update- Nagel tips en wimper geverfd

Vandaag weer een artikel over mijn opleding.
Ik heb wel leuke dingen gedaan op school en dat wilden ik graag met jullie delen.

Aller eerst heb ik wimpers en wenkbrauwen geverfd.


Voor:

Na:

Veel verschil zie je niet, alleen bij mijn onderwimpers wel, maar van de lerares mocht het er niet te lang op zitten anders zou het te heftig zijn.

Tijdens dat de verf erop zat voelde ik er niet veel van, maar toen het eraf ging, dat was echt erg het prikte heel erg...

Van mijn wenkbrauwen zie je geen verschil omdat we die verf er meteen weer moesten afhalen, omdat het anders te donker zou worden.

 Als 2e wat ik met jullie wil delen, is dat we elke vrijdag nailstyling hebben.
Tijdens de eerste les hebben we geleerd hoe we tips moeten zetten bij elkaar.
Dit is is het resultaat dat bij mij is gezet: (toen deden we nog maar 1 nagel)

Zoals je ziet is het wel goed, maar alleen de zijkanten zat lucht tussen dus dat kon ze niet goed afvijlen.

Les 2 hebben we al meedere nagels gezet en nu ook met acryl er over heen.:
Ze had er bij mij 3 gedaan (ik had al bij 1 nagellak op gedaan, zien jullie ook nog een notd over)
Zoals je ziet zijn mijn nagelriemen en huid erom heen, erg slecht geworden daardoor en zelf een wondje...

Les 3:
Ook weer 3 nagels met acryl.
Ook hier had ik al nagellak op, maar zo zien jullie wel de lengte.

Tips zien er wel mooi uit, maar het is wel erg pijnlijk en erg slecht voor je nagels vind ik, omdat voordat ze de tips plaatsen moeten je nagels gevijld worden , kort maar ook op de nagels.
En als de tip er dan op zit moet er weer gevijld worden om de tip en de echte nagel 1 geheel te maken.

Ik heb maar aan 1 hand de tips laten zetten , want dan houd ik toch nog 1 hand over met goede/sterke/dikke nagels.;)

De komende tijd zien jullie nog meer NOTD's met lange nagels;)

Liefs,

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails