donderdag 30 december 2010

Bestelling binnen Enchantra!

Eindelijk heb ik mijn bestelling van Enchantra binnen gekregen!

Dit heb ik besteld:
- Creative me 1 palette €21,95 = normale prijs ik kocht deze in de korting gekocht voor €14,95
- INM Out the door topcoat €7,95
- smART Nails €2,95
- Konad Nail beads €1,95
In totaal met verzendkosten was ik €32,75 kwijt.




Konad Beads Nail Tattoo

Helaas was mijn smART nail niet op voorraad dus kreeg ik 2 andere. Helaas zijn die wat minder mooi, dus ik weet nog niet wat ik daar mee ga doen, of toch zelf houden of misschien verkopen?

Over het Creative me 1 palette ben ik heel erg tevreden!  Morgen komt er een artikel over met swatches! Die heel erg goed en heftig zijn verklap ik alvast!

De INM topcoat ben ik ook heel tevreden mee, had deze meteen al gebruikt en na 3 dagen nog geen 1 chip! Terwijl het bij mij normaal al na 1 dag al gechipt is.

Liefs,

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails