dinsdag 23 november 2010

Winactie- ter ere van mijn nieuwe webshop

Vandaag een winactie!
Ik vond het heel erg leuk om een winactie te houden te ere van mijn nieuwe webshop.

Wat kunnen jullie winnen: (natuurlijk ook iets wat in mijn shop te verkrijgen is.)

Een droogbloemen carrousel!

Wat moeten jullie doen om deze te winnen?
- Nou heel simpel mijn webshop promoten, op je blog, of als je geen blog hebt op twitter.

- Ik zou het ook leuk vinden als je me volgt via twitter of via bloglovin (is niet verplicht)

-Laat een reactie achter dat je mee doet en mail mij de link van waar je mijn webshop hebt op gepromoot. +adres
Mail dit naar: mandy-moerkerk@hetnet.nl met als onderwerp: 'Winactie shop'

Je kan meedoen t/m 30 november. 1 dec. maak ik de winnares bekend!

Ik hoop dat jullie dit een leuke winactie vinden:)
En natuurlijk mijn webshop leuk vinden haha:)

Liefs,

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails