zondag 21 november 2010

Webshop

Jullie zagen het vandaag misschien al bij het review over de artikelen van de webshop bornprettystore onder aan staan dat ik een webshop heb geopend met mijn nail-art artikelen dat ik eerst verkocht op marktplaats. Daar doe ik het nu ook nog wel maar dan kunnen we via mijn webshop bestellen.

Dit is pas het begin met een paar artikelen maar in de toekomst komt er nog veel meer bij.!
Vanaf vandaag kan er besteld worden op mijn webshop:)!

Zelf ben ik erg blij met mijn webshop:)

Dit is de link: http://mandysnailshop.biedmeer.nl/

Wat vinden jullie er van? qua lay-out enzo...?

Liefs,

P.s een gastenboek berichtje vind ik altijd leuk xD

En houd mijn blog goed in de gaten want over een tijdje komt te ere van mijn nieuwe webshop een winactie online!

Edit: heb net een visitekaartje besteld en bijpassende adresstickers:
Leuk hé, het wordt nu echt een echt bedrijfje:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails