vrijdag 26 november 2010

Shoplog trekpleister!

Vandaag alweer een shoplog van de winkel de trekpleister:)
Dit heb ik allemaal gekocht: (jaa I know het is veel ;))


5 nagellakjes €2,49 p/st.

v.l.n.r.:
- Glamourama LE 01 mirror, mirror...
- 350 hip queens waer blue jeans!
- 340 run forest run!
- 330 absolutely chinchilly!
- Glamourama LE 04 Glamourista

De swatches:

Het is allemaal 1 laagje, ik vind ze allemaal heel erg mooi.
In hip queens wear blue jeans zitten mooie blauwe glitters!
De rest zijn gewoon normale lakjes zonder glitters etc.

Dan de oogschaduwen:

Eerst de mono:

v.l.n.r.:
- 170 don't drink and dive
- Glamourama LE 01 mirror, mirror
Deze kosten €2,79 p/st.

De swatches:

Ze zijn allebij erg goed gepigmenteerd!

Dan de duo oogschaduw
050 I wanna be a royal!
Deze kost €3,79

De swatches:

Zoals de andere oogschaduwen weer goed gepigmenteerd!

Dan de smokey eyes set.

Ik heb  020 smog over hong kong uitgekozen, deze vond ik zelf het mooist.
Het doosje vind ik ook erg mooi er uit zien.
Deze kost €4,49

Swatches:

Ook weer goed gepigmenteerd! de laatste heb ik gemaakt met het kwastje wat er bij zat.

Alle oogschaduw swatches heb ik gemaakt met mijn vinger en zijn 1 veegje.

ik had 2 lipglossjes mee genomen omdat het 1+1 gratis was.
Ik heb er 1 uit de colour show lijn en 1 uit de lip appeal lijn.
Beide kosten €3,79 p/st.


Colour Show 030 Pink me up
Lip Appeal 030 Sweeten up!

De swatches:

Beide vind ik erg mooi. De colour show lipgloss vind ik zelf het lekkerste ruiken!

En dan als laatste de multi colour compact powder in de kleur 010 rose beige.

Het uiterlijk vind ik er heel erg mooi uit zien ook omdat de powder 5 verschillende kleuren heeft

Dw swatch:

Als je het swatched zie je niks meer van de vele kleurtjes maar is het gewoon 1 egaal kleurtje.
Deze kost €4,49.

Totaal was ik €34,59 kwijt aan dit.

Liefs,

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails