maandag 15 november 2010

Shoplog Kruidvat

Donderdag was ik vrij dus was ik even naar de kruidvat geweest om te kijken of dan eindelijk de nieuwe serie al hadden en ja ze hadden het! Want ik was dinsdag geweest maar toen hadden ze het wel maar nog niet neergezet.:(
Maar nu heb ik het!


Alles bij elkaar!
Ik had 2 van die magneetjes, er staat er maar 1 op de foto.

De Metallic nagellakjes, ik heb ze al 4 meegenomen (er was er wel nog 1 maar dat was een normaal lakje)
v.l.n.r.:
- 01 iron goddess- 02 copper rulez- 03 steel me- 04 nothing else metals.
Ik heb het meteen uitgeprobeert met het magneetje, maar het ook nog best moeilijk ook...
Het doet het beste met de 2 donkerste kleurtjes nr. 02 en 03.
Zodra het met goed is gelukt om een mooi effect te krijgen zien jullie dat natuurlijk in een  NOTD verschijnen.
Deze lakjes waren €1,99 p/st.

01- nothing else metals- 02 steel me

Quattrio eyeshadow and gel eyeliner.
Ik heb 2 keuren meegenomen, ik denk dat ik de 3e ook nog ga halen, maar die was uitverkocht op de gijsbrecht dus ga denk ik in Voorthuizen of Barneveld even kijken als ik op de camping ben.
Op de achterkant van het doosje staat hoe je de oogschaduw kan opbrengen.


Nr 01

De pigmentatie is goed! Zoals je kan zien op de foto en ook de gel eyeliner is goed gepigmenteerd!

Nr 02

Deze is ook goed net zoals nr 01.

Deze oogschaduwen kosten €3,49 p/st.

Jumbo eye pencil nr 01 steel me.

Dit is een hele mooie zilvere kleur met glitter erin!
Deze is ook goed gepigmenteerd!
Deze kost €1,79


Gel eyeliner brush.

Met deze heb ik ook de swatches gemaakt van de gel eyeliner's.
Deze kost €0,99 , echt goedkoop!

En als laatste had ik de magneet gekocht, er zat ook een boekje bij , zie de foto hierboven.

Dit is de magneet.

Deze magneet kost €1,49

Liefs,
Hebben jullie al wat van deze serie?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails