maandag 1 november 2010

Review - PUPA Perfect match kit Passion Red.

Jullie zagen het al een paar dagen geleden voorbij komen: de PUPA Perfect Match kit.
De kit is in 4 kleuren te verkrijgen namelijk: Passion Red ideaal bij blond, Euphori Red bij bruin, Pop Pink bij licht bruin of rood en Deep Violet bij een donkere haarkleur.
Ik heb zelf blond haar en ik kreeg Passion Red om te reviewen voor jullie.

Zo ziet het kitje eruit:
Het zit in een mooi zilver tasje met een groot rood lint eraan en daar staat PUPA op.

In deze kit zit een lipstick en een bijpassende nagellak. Het kitje is wel aan de kleine kant vind ik, het tasje is rond de 10 cm lang.

Ik kreeg dus de rode versie.



Het nagellakje:

Deze keur dekt goed want dit is 1 laagje.  Het lakje brengt ook goed aan en droogt snel. Maar duurt wel even voordat het helemaal is uitgehard...

Het is kleur nummer L242. Er zit 5ML. in.


De lipstick:
Dit is ook een rode lipstick. En zit in een mooie rode verpakking.

De lipstick zit in een mooie zilvere huls met rode accenten, er staat ook PUPA op met rood.

In de lipstick zelf staat er ook PUPA in.
De swatch:

Erg rood hé!
Deze lipstick geeft erg veel kleur af want dit is 1 veeg.
De lipstick ruikt gewoon naar lipstick niet raar of vies ofzo.

Maar ik vind het echt raar dat rood voor blonde mensen is, zelf draag ik echt nooit rood, ik vind het gewoon niet mooi bij mij, ook omdat ik een lichte huid heb en ook nog is licht blond haar.. Deze lipstick is echt veel te donker voor mij. Ik vind dit beter passen bij donkere huidtypes en met donkerder haar. Helaas.


De lipstick op mijn lippen:
De lipstick brengt wat moeilijk aan je zit gauw op je huid.

Toen ik de lipstick er van af wilde halen , echt mijn hele huid om mijn mond was rood... En op mijn arm zit nog steeds een rode streep xD:)..
Maar zo zie je wel dat de lipstick long lasting is haha!

Maar mijn lippen voelde wel zachter aan nadat de lipstick eraf was.

Deze kit kost €18,90.

Liefs,
Wat vinden jullie van rode lipstick bij blonde mensen ?



Dit artikel bevat producten, wat ik heb gekregen voor een review, dit heeft natuurlijk geen invloed op mijn mening.


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails