zaterdag 20 november 2010

Review- PUPA Nail-art kit

Vandaag weer een review maar dit keer over een PUPA nail-art kitje namelijk gold en rouge.

Jullie zagen een tijdje geleden nog een artikel over dit met informatie over de kitjes.

Zo ziet het kitje eruit:

De voorkant:

Lees meer voor meer info en swatches!

Achterkant:

Zijkant:


Zo zien de flesjes eruit:

Ze zijn wel iets aan de kleine kant vind ik, namelijk 5ML.
Maar doordat het samen in een kitje zit maakt het dat al wat minder erg. Want het is gewoon schattig zo iets kleins.

Nu op naar de swatches:

Eerst de art base:

Dat is een hele mooie goude glitterig lak (het is veel meer glittery dan op de foto.)
Het enige nadeel is dat het niet zo snel droogt helaas.... Het duurt echt heel erg lang voordat het helemaal uitgehard is, had ik niet verwacht van PUPA

En dan met de art top erover heen en dan is dit het resultaat:

Heel erg mooi! Het cracked goed en gaat wel redelijk snel. Ik vind deze 2 kleuren erg mooi bij elkaar passen, ook zeker voor de komende kerstdagen!

Natuurlijk kan je ook de art top aanbrengen op andere nagellakjes:



Zoals je ziet kan het op elk lakje (behalve als de kleur natuurlijk lijk op de art top.)

Ik zelf ben heel tevreden met het kitje!
Dit kitje kost €11,90

Dit kitje is verkrijgbaar vanaf eind november 2010 en is verkrijgbaar bij alle pupa verkooppunten, zie hier de verkooppunten : http://www.pupa.nl/verkooppunten/

Liefs,

Dit artikel bevat producten, wat ik heb gekregen voor een review, dit heeft natuurlijk geen invloed op mijn mening.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails