maandag 8 november 2010

Review- nieuwe Catrice producten

Vandaag een review van de nieuwe Catrice producten.
2 uit het vernieuwde assortiment en 1 uit de LE 'Glamourama'

LE liquid eyeliner- Absolute eye colour mono oogschaduw 010 Sunny, We Love You- Lip Appeal lipgloss 040 Hello, Darling.

Aller eerste de mono oogschaduw, deze komt uit het vernieuwde assortiment die in November in de winkels ligt.
Het uiterlijk van de mono oogschaduw vind ik niet heel bijzonder gewoon normaal simpel. Maar ik vind ze wel mooier dan de 'oude' mono oogschaduwen.

Achter op gewoon een etiket met wat info en kleur nummer en naam.
Deze oogschaduw kost €2,79.
Dit zegt Catrice over de oogschaduw:
'Absolute kleur, absolute houdbaarheid en absolute dekking in 32 trendy kleuren. De inspiratie: de internationale catwalk trends. De look: van sexy glamour tot cool understatement. De effecten: van mat tot glanzend en van metallic tot satijnglanzend.'



 
De Liquid Eyeliner komt uit de LE van November genaamd 'Glamourama'
De eyeliner heeft een zacht kwastje.
Je kan er wel een dun lijntje mee trekken.

Deze Eyeliner kost € 2,49, Ik denk dat ik kleur nummer 02 Rock The Party heb, maar het staat nergens op de eyeliner...
Dit zegt Catrice over de eyeliner:
'Lijnenspel: mysterieuze, perfect omlijnde katachtige ogen geven deze feestelijke glamourlook een onweerstaanbaar accent.  Met de zwarte Liquid Eyeliner creëer je de perfecte vorm. De zilveren tint zorgt voor een magisch en sprankelend effect. Verkrijgbaar in C01 Mirror, Mirror en C02 Rock the Party.'

De lipgloss. Dit uiterlijk vind ik er leuk uit zien! Wel simpel maar wel leuk!

Op de voorkant staat wat info over de lipgloss en ook op de achterkant staat er wat info: Instant moisture, shine and volume lip gloss.
Shine; ja dat doet de lipgloss goed.
Volume; nou bij mij in ieder geval niet....
De lipgloss plakt niet.
De lipgloss ruikt wel naar iets, maar wat.... Ik ruik wel iets chemisch er door heen en een ander luchtje. Dan andere luchtje proef je ook, maar het chemische proef je niet.

Op de dop staat Catrice.

Ik heb nummer 040 Hello, Darling. Een roze kleur met wat shimmer erin.

De applicator heeft een 'ronde' vorm en ik vind de applicator iets te groot, ik smeer het al te gauw op mijn huid.


De swatches:

v.l.n.r.:
- Mono oogschaduw zonder basis
- Mono oogschaduw met basis 'NYX Milk'
- Liquid eyeliner.
- Lipgloss

Alles is goed gepigmenteerd! Zonder basis is de oogschaduw ook goed.


Deze producten zijn in November te verkrijgen bij de Kruidvat en de Trekpleister.
(Maar ik zelf heb ze nog nergens gezien....)
Liefs,

Dit artikel bevat producten, wat ik heb gekregen voor een review, dit heeft natuurlijk geen invloed op mijn mening.


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails