zondag 14 november 2010

Review- Etos

Jullie zagen dit al voor bij komen op mijn site, dat de Etos met nieuwe make-up producten komt.
Vandaag in dit artikel review ik de producten voor jullie.

Lees snel verder voor meer foto's en info!


Perfect Skin Fluid make-up 001 tegen puistjes en oneffenheden, matteert en camoufleert.
Informatie van de achterkant :
'Deze make-up is speciaal ontwikkeld voor de jonge huid en zorgt voor een minder vette huid. Deze make-up egaliseert oneffenheden en zorgt voor een mooie natuurlijke uitstraling.'

Ik ben benieuwd!


Het is gewoon een normale opening voor een tube. In de tube zit 25ML. Dat is opzich niet redelijk veel, maar ook niet weinig.

De kleur neigd een beetje naar geel toe..

Uitgeveegd^

Zonder make-up op mijn gezicht.

Met make-up p mijn gezicht en afgepoederd met de compact poeder (dat zie je later in het artikel)
In het begin toen ik de foundation opbracht was die iets te donker voor mij, maar toen ik de poeder erover heen deed was de kleur lichter geworden.
Het ziet er op de fot echt heel raar uit , of ik allemaal vlekken op mijn gezicht heb... maar dat is gelukkig niet zo dus die moeten jullie maar even wegdenken.
Mijn gezicht is wel iets minder rood en de oneffenheden die zie je ook iets minder, in het echt is het veel beter te zien, maar ik kreeg het maar niet goed op de foto....:(

Deze foundation kost €5,16 wat helemaal niet duur is voor een goede foundation.




De prefect skin compact powder, matteert, camoufleert en egaliseert. Nr. 001
Info van de achterkant:
'Deze compact powder tegen puistjes en oneffenheden matteert langdurig, camoufleert en egaliseert'

Er zit ook een sponsje bij, die vind ik er mooi uit zien met het etos logo.

Er zit een grote spiegel in, altijd handig!

Het uiterlijk vind ik mooi, het is een handig doosje ook om mee te nemen in je tas bijvoorbeeld.

Jullie zagen al op de foto dat ik deze op had. Deze powder matteerd je huid goed en camoufleert ook ,maar egaliseert dat zie ik niet echt helaas.
In de powder zit 11 gram.
Deze powder kost €4,39

Perfect skin cover stick.
Info:
'Tegen puistjes en oneffenheden matteert en camoufleert'


Deze kleur neigd ook weer naar geel toe.

Ik zelf gebruik niet zo vaak concealer want dat zie je toch altijd van dicht bij als ik het op heb vooral op puistjes...
Ook deze concealer zie je 'zitten' op je oneffenheden. De concealer matteert wel en ja het camoufleert, zoals ik al schreef is dat je het ziet zitten op oneffenheden.

Deze oncealer kost €3,29

Al deze producten van de perfect skin lijk zijn vanaf heden verkrijgbaar en zijn beschikbaar in 2 verschillende neutrale kleuren.



Als laatste had ik nog een  LE kit gekregen.

'Het handig pick en refill systeem kennen jullie natuurlijk van de 18 kleuren oogschaduw die Etos onlangs introduceerde. Binnekort zijn er 6 kleuren lipgloss beschikbaar die je kunt bewaren in het pick en refill systeem. Vanwege de handige magneetjes reken je voorgoed af met rond zwervende glossjes in je tas. Je kunt je ultieme lipgloss kleurencombinatie bewaren in een regulier lipkitje, maar ook kiezen voor de limited edition verpakking. De limited edition met trendy print heeft, net als de reguliere lipkit, ruimte voor 3 verschillende kleuren lipgloss. De pick en refill limited edition lipkit is vanaf maandag 15 november vekrijgbar en kost €3,99. OP=OP  Per losse lipgloss betaal je €1,50'

De buitenkant ziet er heel mooi uit!
Er zit ook een applicator bij met 2 kanten, 1 kant zit er een oogschaduw sponsje en de andere kant zit er een kwastje voor de lipgloss.
Het kitje sluit goed 

Liefs,

Dit artikel bevat producten, wat ik heb gekregen voor een review, dit heeft natuurlijk geen invloed op mijn mening.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails