zondag 21 november 2010

Review Born Pretty Store- Nail-art artikelen

Vandaag een review over een paar nail-art artikelen van de webshop http://www.bornprettystore.com/.
Dat is een hele leuke webshop in verkoop van nail-art artikelen (de webshop zit wel in china.)
Gratis verzending!

Dit heb ik gekregen voor een review voor jullie:


Carrousel met 3 verschillende parel soorten maten erin. (8 cm doorsnede):

Deze carrousel vind ik erg mooi, en het is ook erg handig dat de pareltjes plat zijn aan de onderkant zodat je ze goed kan vast plakken op je nagel.
De maten zijn: 4mm, 3mm en 1,5 mm.

Deze carrousel kost omgerend €3,03

Dit is een voorbeeld van wat je kan maken met pareltjes:


Als volgende het 1800 rhinestones carrousel  (8 cm doorsnede)

In dit carrousel zitten 12 verschillende kleuren , en er zit ook lijm bij (kon je zien op de 1e foto).
Zelf gebruik ik nooit lijm, ik doe het er altijd op als mijn nagellak nog nat is.
Maar ik zal het zeker is gaan proberen of het dan langer blijft zitten.

Deze carrousel+lijm kost omgerend €2,75

Dit is een voorbeeld van wat je met de rhinetones kunt maken.


Dan dit super cute schattige leuke carrouselletje (6cm doorsnede).:

In dit carrouselletje zitten 12 verschillende figuurtjes en van elk figuurtje zijn er 2 van.

Er zitten echt hele leuke dingetjes in, zie hier 2 close-up foto's:


Echt te schattig hé?
Maar ja hoe doe je dit op je nagels? Het is wel erg groot en dik... Het is denk ik gewoon meer voor de heb inplaats van dat mensen dit echt gaan gebruiken toch?
Maar het ziet er in ieder geval super schattig uit!
Toen ik dit binnen gekregen had ik ze er meteen allemaal uitgehaald om ze 1 voor 1 te bekijken:)

Dit carrouselletje kost omgerend €2,50

En dan als laatste 5 dotting tools.

Alle 5 hebben ze aan 1 kant hetzelfde en aan de andere zijn ze allemaal verschillend zoals hier boven te zien is op de foto.

Dotting tools zijn erg makkelijk om stipjes te maken op je nagels, je doopt gewoon je tool in het potje met nagellak , of gaat langs je kwastje en dan kan je gemakkelijk een stipje op je nagels zetten.

Ik weet nou niet of deze omgerend €3,47 per stuk kosten of per set? maar ik denk per set omdat je nergens kan aangeven welke kleur je wilt.

Zie hier een voorbeeld van wat je met dotting tools kan maken:


Zo dat waren alle artikelen.

Ik vind dit zelf in ieder geval super leuke producten en misschien dat ik er zelf is ga bestellen:)

Dus voor al jouw nail-art artikelen ga naar: http://www.bornprettystore.com/


Voor alle artikelen geldt als je er meer dan 3, 5 en 10 neemt wordt het steeds goedkoper.

Met de code: OPENTENOFF krijg je 10% korting op je bestelling! t/m 31 dec.



Liefs,

Dit artikel bevat producten, wat ik heb gekregen voor een review, dit heeft natuurlijk geen invloed op mijn mening.

P.s ik schreef laatst over mijn winkeltje op marktplaats, en het gaat heel erg goed, dus besloot ik om een gratis webshop aan te maken voor mijn spulletjes.

Tot nu toe kunnen jullie hier nog niet bestellen, maar vanmiddag ga ik alles wegen en de voorraden doen, en vanaf maandag kan er hopelijk besteld worden!

Wat vinden jullie er van?
Nog tips qua lay-out?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails