zaterdag 13 november 2010

Review- April Online blush

Een tijd geleden had ik al iets gereviewd voor de webshop http://www.april-online.nl/ en nu heb ik weer iets gekregen om voor jullie te reviewen.

April Online is een webshop is veel bekende merken verkoopt tegen ongekende prijzen.


Dit keer een review over de blush nr. 470 Peachy Keen van het merk Revlon

Er zat een mooi kaartje bij en een visitekaartje (komt die jullie bekend voor ;)? wij hebben dezelfde voor onze webshop maar dan in het paars ) oké maar nu even over april online!

De blush ziet er heel erg mooi uit, eigenlijk zonde om te gebruiken hahah!
Er zitten 2 kleuren in een donkere en een lichtere. In beide zit een mooie shimmer.

Mooi hé!

De swatches^ Zoals je ziet zijn ze niet heel heftig, deze kan je dan ook goed op voor bijv. naar school.
Zoals de naam al zegt is het een peachy kleur.

Ik vind zelf deze blush heel erg mooi qua uiterlijk maar ook de kleur is goed, deze kan ik makkelijk dragen omdat ik een lichtere huid heb.

Deze blush is verkrijgbaar bij www.april-online.nl en kost €4,95.

Liefs,

Dit artikel bevat producten, wat ik heb gekregen voor een review, dit heeft natuurlijk geen invloed op mijn mening.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails