vrijdag 12 november 2010

NOTD- Konad

Vandaag weer een NOTD.
Dit heb ik gebruikt:
-Ados basecoat
- Diamond cosmetics hot kinky pink (2 laagjes)
- Konad imageplate M57
- Konad zwarte lak.
- Art de Lautrec nr 418 (voor de paarse stipjes)
- Dotting tool ( voor de stipjes te maken)
- Seche Vite topcoat.



Foto met mijn hondjes: :)



Zelf vond ik deze NOTD erg mooi, maar door de topcoat van seche vite ging die er al na 2 dagen af....

Want met seche vite topcoat had ik gehoord dat je het er als een velletje eraf kon trekken, en inderdaad na 2 dagen kon ik mijn nagellak er als een velletje aftrekken.... Ik gebruikte seche vite topcoat al erg lang en nog nooit deze problemen gehad, en nu opeens wel, echt heel raar, misschien komt het omdat de lak ouder wordt?
Hebben jullie ook dit probleem?
En weten jullie nog een goede topcoat?

Liefs,

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails