dinsdag 30 november 2010

NOTD- Ados long lasting

Oke dit wordt een artikel met vele foto's, ik kreeg de kleur van dit mooie lakjes maar niet goed op de foto, of ik het nou deed met flits of zonder of op een andere plek of met een andere achtergrond of in nep licht of in dag licht het lukte maar niet.
Dus vandaar zo veel foto's.
Dit heb ik gebruikt:
- Ados long lasting herfst/wintercollectie 2010 nr 579, 2 laagjes
- Catrice topcoat.













Dit lakje vind ik echt heel erg mooi, het is een paars kleurtje met blauw/groene shimmer erin!
Toen de nieuwe Ados long lasting collectie binnen was , vond ik ze allemaal echt heel erg mooi!
Maar uiteindelijk heb ik er 2 uitgekozen, deze en nummer 577 een groene kleur met hele mooie groene shimmer.

Dit lakje kost €1,95 en is alleen verkrijgbaar bij http://www.mardymakeupshop.nl/

Liefs,
 

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails