woensdag 17 november 2010

Mijn winkeltje op marktplaats

Eventjes iets tussen door:)
Jullie zagen het misschien al bij de reactie's op het vorige artikel dat ik nail-art artikelen verkoop via marktplaats, alle artikelen zijn nieuw want ik koop het gewoon in en verkoop het weer door via marktplaats.:)
Dit is de link om naar mijn pagina te gaan: http://verkopers.marktplaats.nl/1260868

Dit heb ik nu op voorraad:

Carrousel met pareltjes en strikjes €2,75
Mix rhinetones carrousel €2,50

Droogbloemen carrousel €2,75

Rhinestones carrousel €2,50 Tijdelijk uitverkocht

 Doorzichtig nagellakwiel €0,90 Tijdelijk uitverkocht!!

Nagellakwiel €0,80

De 15 nail-art penselen zijn op dit moment uitverkocht maar komen over 2 weken ong. weer.


Ik ben pas net begonnen om dit te verkopen dus nog veel keus heb ik niet maar ik probeer wel telkens nieuwe dingen in te kopen.

Over een paar dagen krijg ik 2 nieuwe artikelen namelijk:
6000 mini beads carrousel €3,50

10 verschillende kleuren striping tape €1,20 p/st.

Deze 2 artikelen staan wel al op marktplaats en iemand die ze graag wilt hebben kan het reserveren en dan houd ik het apart!.

Je kan me via marktplaats een mail sturen als je interesse in iets hebt.

Liefs,

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails