vrijdag 5 november 2010

Hema nieuwe kwasten

Al een tijdje liggen er nieuwe kwasten bij de Hema. De kwasten zelf zijn het hetzelfde maar nu zijn er 3 kleuren. Blauw, paars en roze.
Ik zelf heb 2 kwasten van de roze serie.
Ik heb de foundation kwast €4,- en de eyeliner kwast €2,50

De foundation kwast had ik zelf maar dan in het zwart. Ik vond deze erg goed en gebruikten die dan ook vaak. De zwarte kwast gaat naar de camping toe en de roze gaat naar huis.
De kwast is lekker zacht en brengd je foundation goed aan.





De eyeliner kwast:



Hier was ik wel beniewd naar want deze had ik nog niet van de Hema.

Het kwastje voelt stevig aan en ik kan er mooie dunne/strakke lijntjes mee trekken.

Als je bij de Hema bent zou ik zo ie zo deze 2 kwasten mee nemen.

Liefs,

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails