dinsdag 9 november 2010

Haul- Essence nagellakjes

Veel mensen kennen ze vast wel de Essence colour en go nagellakjes.
Ik zelf heb er al een aantal in mijn bezit rond de 25 denk ik?
Ik vind het altijd leuk om bij de kruidvat te kijken of er nog kleurtjes zijn die ik leuk vind of mij aanspreken.
Deze keer heb ik er 4 meegenomen.


v.l.n.r.
- 36 Enchanted Fairy.
- 37 Just Rock it.
- 21 Fabuless.
- 34 Walk of fame.


Als eerste heb ik nr 34 Walk of fame op:

Dit zijn 2 laagjes. Na 1 laagje dekte die ook wel goed maar persoonlijk vind ik het altijd mooier als ik 2 laagjes op heb. Het is een taupe kleurig lakje met geen shimmer of glitters erin.


Dan 36 Enchanted Fairy

Dit zijn 2 laagjes, dat heb je ook wel nodig, want na 1 laagje zag je nog je nagel er door heen.
Dit is een licht roze/paarse met shimmer erin.


37 Just Rock It!:

Dit is 1 laagje en je hebt er ook geen 2 nodig want na 1 laagje is het lakje goed dekkend.
Het is een donker blauw lakje met geen glitter/shimmer erin.


Dan nu de laatste 21 Fabuless.

Dit zijn 2 laagjes, dat is ook wel nodig want na 1 laagje zie je mijn nagel er nog doorheen en lijkt het meer grijs dan zwart.
Het is een zwart lakje met zilvere shimmer erin.



Deze lakjes kosten €1,29 p/st. en er zit 5ML. in.
Deze lakjes zijn te koop bij de kruidvat.

Hebben jullie deze lakjes?

Liefs,





LinkWithin

Related Posts with Thumbnails