zondag 7 november 2010

Haul: Duitsland

Ik ben wezen shoppen in Duitsland! In het plaatsje Goch. Bijna alles komt van de DM en de Hello kitty nagelstickers van de Muller.
Dit heb ik gekocht, ik begin met de nagellakjes.

Dit zijn alle kleurtjes op mijn nagellakwiel:


Essence Show off LE. v.l.n.r:
04 Here I am!- 01 Me, Me, Me- 02 Like a doll.
€1,75 per stuk.

P2 nagellakjes

045 open your heart- 044 dating time.

041 blushing bride.

320 unforgettable- 248 rich.
Rich vind ik een hele mooie kleur, donker paars met gekleurde glitters.
€1,55 per stuk.


Hello kitty nagelstickers €3,45
Essence All I want nagelstickers €0,95
Essence Show off kwast €2,95
P2 Nail art topcoat en P2 crackling topcoat €1,75 per stuk.




Essence Show off oogschaduw en P2 universe oogschaduw.




Essence Show off oogschaduw mono 02 chica €1,75



P2 universe mono oogschaduw 040 rich mars €2,95




Swatches:

Ze zijn allebij goed gepigmenteerd! Dit is 1 veegje met mijn vinger.

 
P2 color on nail stylist. 050 crazy yellow €2,45





Lipgloss:

v.l.n.r.:
P2 fruity kiss gloss 030 strawberry kiss €2,95
Essence show off lipgloss 01 me, me, me €1,75
Essence Secrets from the past lipgloss 01 flowerfields €0,95


Ik vind de middelste van Essence show off LE heel erg mooi!


Oogpotloden:

Essence made with love LE 02 love €0,95
P2 open your eyes brightener €2,25

Swatches:

De onderste is het Essence oogpotlood.
Zoals je ziet lijken ze erg op elkaar.

Ik heb ook een paar producten uit de opruimings bak voor €0,95 van oudere LE van Essence.
Ik heb veel producten van de 'geheime' LE van Essence Show off, deze was alleen in Duitsland te verkrijgen oktober.
Ze hadden er ook een leuk foldertje van, ik heb er 1 meegenomen.
Hier foto's van het foldertje:






Liefs,

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails