maandag 22 november 2010

Cupcake waterdecals binnen

 Vrijdag had ik mijn bestelling van ebay binnen gekregen.
De 14e had ik het besteld en het werdt ook op die dag al verzonden.
Het deed er in totaal 5 dagen over.
Omgerend met verzendkosten betaalde ik er €1,97 voor.

Er zit ook een gebruiksaanwijzing bij.

Ik heb 20 cupcake waterdecals (had er al 1 gebruikt)


Ik heb het meteen natuurlijk uitgeprobeerd.
Ik heb de aanwijzingen gevolgd die er bij zaten.

Zo heb ik het gedaan:
- Het stukje uitgeknipt
- Het doorzichtige papiertje er af gehaald
- Dan met het figuurtjes kant op je nagel laggen
- Dan als het goed ligt met een natte doek o.i.d het nat maken.
- Als het nat genoeg is kan je het achterkantje eraf halen en zit het op je nagel.

Helaas zie je nog wel een vierkantje , maar ik denk als je het cupcake uitknipt dat het dan mooier wordt.

Zaterdag had ik weer een bestelling gedaan met waterdecals namelijk deze:


Chihuahua en Hello kitty.

Voor beide betaalde ik €3,19

Hier kan je de ebay shop vinden:

Liefs,


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails