vrijdag 22 oktober 2010

Review- Unity Cosmetics

Vandaag review ik 2 artikelen van de webshop http://www.unitycosmetics.com/.


Ik kreeg een primer in proefverpakking en een oogschaduw navulling.

Eerste de anti-aging primer proefverpakking.


Proefverpakking van de anti-aging primer voor circa 8 keer het gehele gezicht. Te gebruiken als basis onder je make-up voor een betere hechting en geeft een satijnzacht gevoel op je huid. Heeft een verzorgende en vochtinbrengende werking. Ook fijn als je geen make-up gebruikt.

Ik heb deze primer op de helft van mijn gezicht gebruikt om te kijken of mijn make-up er op het einde van de dag beter is blijven zitten. Zag ik verschil aan het einde van de dag? Nou nee niet echt, mijn gezichts make-up zat aan beide kanten hetzelfde... Maar de primer geeft je huid wel een zacht gevoel en matteerd je huid ook.
Deze proefverpakking kost €1,50
En de full size kost €18,00

De full size primer vind ik wel wat te duur...




 
De oogschaduw navulling.  De oogschaduw kan je in een doosje doen en is magnetisch.

Ik heb het in de kleur 455 'Steel' het is een mooie grijze kleur.

Hun site staar er ook op. Dat vind ik altijd wel een leuk detail.

Swatch^^
De pigmentatie is goed! Dit is 1 veegje met mijn vinger.

Hypo-allergene minerale geperste oogschaduw voor in de magnetische oogschaduwdoosjes van Unity Cosmetics. Veel kleuren, met uitstekende kleurdekking! Geperste oogschaduw, dus geen ronddwarrelende poederdeeltjes. Met verzorgende jojoba-olie en beschermend tegen UV-straling.

 De kost €8,00
En een doosje duo kost €17,50 en quatro €32,50

De oogschaduw en de doosjes zijn wel aan de dure kant....

Edit: 'Reden waarom de oogschaduw wat duur lijkt, is dat het hypo-allergeen is: geen parabenen, geen geurstoffen. Dus ook voor de gevoelige huid. En dus niet helemaal te vergelijken met make-up die je overal kunt kopen. Omdat er geen parabenen inzitten (conserveringsmiddel waar veel vrouwen allergisch op reageren), zitten er andere - zachtere - ingredienten in en die zijn dus kostbaarder. En dat maakt ook dat de make-up duurder is dan een 'normaal' oogschaduwdoosje.'
Unity Cosmetics.




Deze producten zijn te verkrijgen op:

Liefs,

Dit artikel bevat producten, wat ik heb gekregen voor een review, dit heeft natuurlijk geen invloed op mijn mening.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails