zaterdag 23 oktober 2010

Review- Trind french manicure pink set

Vandaag review ik voor jullie de trind french manicure pink set.
In deze set zitten 3 lakjes namelijk:
- Een basecoat
- French white
- Een topcoat
En er zitten ook nog nail stickers in.
Zo ziet het setje eruit:

Op de achterkant staat hoe je het kan gebruiken.
- Eerst een basecoat.
- Nail sticker plakken en dan met de french white je randje lakken.
- Topcoat.


In elke flesje zit 9 ML. En er zitten 10 nail stickers bij.

Ik heb zelf ook de 3 stappen gevolgd:
Stap 1: Basecoat aanbrengen:

Stap 2: Nail sticker aanbrengen en met french white je randje lakken.


Stap 3: Topcoat aanbrengen:

De basecoat en de french white drogen wel snel maar de topcoat droogt helemaal niet zo snel helaas..
Als je het stickertje eraf haald plakt het heel erg waar het stickertje heeft gezeten.. Als je het goed schoonmaakt met water gaat het plak zo weg.
Het eindresultaat:


Opzich vind ik het wel mooi maar sommige randje zijn niet helemaal mooi 'rond'.

Al met al ben ik tevreden met dit french manicure setje.

Dit setje kost €15,95

Liefs,

Dit artikel bevat producten, wat ik heb gekregen voor een review, dit heeft natuurlijk geen invloed op mijn mening.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails