zaterdag 2 oktober 2010

Review Lush Bath Ballistic

Vandaag een review over de nieuwe lush Bath Ballistics.

Het zat in een doosje, maar helaas was er 1 kapot en de rest zaten scheuren in.

Allemaal bij elkaar. Het zit allemaal in een lush zakje met etiket erop. (dit zijn trouwens mijn 1e lush producten.
v.l.n.r: Dragons egg- fizzbanger-twilight-  mrs. whippy.

Als eerst dragons egg:

 

Een gewone ronde witte bruisbal met gekleurde rondjes erop. Maar met die gekleurde rondjes erop geeft het een leuk effect!

Maar helaas was deze gebroken... Maar zo kan je wel zien wat er binnen in zit. Het is geel vanbinnen en met het lush teken. Deze ruikt naar citroen

Dan nu Twilight.


Een hele mooie roze bal met sterren en een maan erop. Deze vind ik zelf erg mooi!. Deze ruikt naar lavendel.

Mrs. Whippy:

Deze vind ik zelf het aller mooist! Het is in de vorm van een cupcakeje. Deze ruikt ook heel erg lekker! naar aardbei.

Fizzbanger:


Een gewone simpele geel achtige bal. Deze ruikt naar kaneel!

Alle Bath Ballistics zijn te koop voor €4,95.
De nieuwe Ballistics zijn vanaf 4 oktober in alle Nederlandse vestigingen en via www.lush.nl verkrijgbaar.

Liefs,

Dit artikel bevat producten, wat ik heb gekregen voor een review, dit heeft natuurlijk geen invloed op mijn mening.


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails