zondag 31 oktober 2010

Review- GOSH producten van de winterlook 2010

Vandaag review ik voor jullie 3 producten van de GOSH winterlook 2010. Deze zijn vanaf eind november exclusief verkrijgbaar bij Kruidvat.

Deze producten heb ik gekregen voor een review:
- 2 nagellakjes Miss Minty en Miss Mole.
- Lengthening 2 step Mascara



Als eerste de mascara. Zelf heb ik al veel mascara's van het merk GOSH en ik ben er al met al ook tevreden over dus ik was wel benieuwd naar deze.



Als eerst de borsteltjes:
Deze mascara heeft 2 kanten. 1 doorzichtige kant dat is een voedende serum.
Het heeft een revitaliserende en hydraterende werking waardoor de wimpers zacht aanvoelen en er dik en sterk uitzien. Het serum kan op 2 manieren gebruikt worden – gedurende de dag als een basislaag onder de mascara en voordat je naar bed gaat als een voedend serum voor je wimpers.
Het spreid je wimpers ook goed.

De zwarte mascara, die na een korte droogtijd van het serum, op de wimpers kan worden aangebracht voor een intense kleur en een extra verlengend effect.
Het borsteltje ziet er gewoon normaal uit.


'Kale' ogen zonder mascara:

Met mascara:

Zoals je ziet geeft het mijn wimpers goede lengte.
Maar toch mis ik nog iets... mijn mascara die ik altijd gebruik geeft toch meer een voller effect en deze heeft dat helaas niet...
Maar toch zie je veel verschil tussen de foto met geen mascara en de foto met mascara.
Maar wat wel een nadeel is dat de mascara stinkt. Dat klinkt misschien raar maar toch ergerde ik me er wel aan, ook als de mascara had opgebracht rook ik het helaas nog...

Deze mascara kost €11,49.


De nagellakjes:

Nr. 596 Miss Mole en Nr. 597 Miss Minty.


Als eerste Miss Minty:
Dtiz ijn 2 laagjes, want na 1 laagje zie je nog wat strepen en is die nog niet volledig gedekt.
Miss Minty is zoals de naam als zegt een mint kleurtje , deze vind ik echt super mooi!


Dan Miss Mole:

Miss Mole is een bruin kleurtje en dat heeft maar 1 laagje nodig om goed dekkend te zijn.

Beide kleurtjes drogen snel en zijn makkelijk aan te brengen. De lakjes blijven goed 2 á 3 dagen zitten.

Deze lakjes kosten €6,99 p/st. En zijn ook vanaf eind november te verkrijgen bij de kruidvat.


Liefs,



Dit artikel bevat producten, wat ik heb gekregen voor een review, dit heeft natuurlijk geen invloed op mijn mening.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails