zaterdag 9 oktober 2010

Review - Essence studio nails fashion stickers

Ik zou nog een review doen over de nieuwe essence studio nails, nail fashion stickers.
Ik vond deze designs erg mooi maar werken ze ook goed om op je nagels te plakken?

Nee ik vind van niet... Ik had het zelf geprobeerd met nummer 4 hieronder op de foto (nr 06 drame queen).
Het was al best moeilijk om een goede maat te vinden ik had eindelijk een goede maat en toen ging ik ze opplakken... dat lukte niet echt goed helaas:( De stickers plakte niet goed of er zaten deukjes of bobbeltjes in... Ik had het op al mijn nagels geplakt en er meteen weer afgehaald. Het zag er echt niet uit. De zijkanten stonden omhoog. Ik kan er echt niet tegen als mijn nagels lelijk zijn dus ik ergerde mij echt er heel erg aan... Ik heb helaas ook geen foto van dat het op al mijn nagels zit.


Ik had wel nog een foto dat het op 1 nagel zat:
Zoals je ziet, ziet het er niet echt egaal uit...

Mijn moeder heeft ook 1 setje uitgeprobeerd en zij heeft het er wel op laten zitten:
Zoals als je ziet, ziet het er op de 1e foto nog wel mooi uit, dat vond ik ook als je het zag op een afstandje maar op de 2e foto zie je goed dat de zijkantjes los zitten. En er zat ook nog topcoat over heen(dat moest volgens de verpakking)
En zoals er opstaat dat het 5 dagen blijft zitten nou nee echt niet het blijft hooguit 2 á 3 dagen 'mooi'zitten, ja tuurlijk zit het na 5 dagen er misschien nog wel op maar dan zit het er echt niet meer mooi op als het half los hangt...

Echt heel erg jammer dat ze niet goed werken want ze zien er echt heel mooi uit...

Liefs,

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails