zondag 24 oktober 2010

Ochtendje spelen met Nail-art

Vrijdag ochtend toen ik wakker werd had ik zin om nail-art creatie's te maken.
Dus toen ging ik aan de slag met mijn nieuwe nail-art penselen die ik binnen heb gekregen van Ebay.
De 1e van links had ik als eerste gemaakt en ook zelf bedacht.
De andere creatie's heb ik van Serena van http://www.beautylab.nl/.
Ik zelf vind alle creatie's erg goed gelukt al zeg ik het zelf;)

Close ups:

Het cupcakeje is nog niet helemaal af er moeten nog pareltjes op (heb ik wel al besteld via ebay een tijdje geleden.)

De stippen heb ik gemaakt met een dotting tool van http://www.mardymakeupshop.nl/ .


En zo zag mijn nageltafel eruit nadat ik klaar was:



Echt een troepje, en alle lakjes die ik heb gebruikt staan er op.
Hebben jullie ook wel is van die momenten dat je creatief bezig wilt zijn met nail-art?

Ik hoop dat ik over een tijdje heel mijn nagellakwiel vol heb met leuke nail-art!

Wat vinden jullie van mijn creatie's?
Liefs,

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails