vrijdag 8 oktober 2010

Nail-art Viva La Nails

Ik had een tijdje mijn viva la nails nail-art spulletjes binnen maar ik vind het altijd lastig om er iets mee te bedenken.
In dit artikel laat ik mijn creatie zien met de nail-art spulletjes van viva la nails

Rechter hand.
Roze bloemetjes- groene sterretjes-groene bloemetjes. (de cupcake vond ik gewoon leuk om er bij te maken)


Op allebij mijn duimen had ik een waterdecal gedaan. Deze komt ook van Viva la nails


Link hand:
Bijna hetzelfde als mijn rechter hand alleen hier heb ik geen cupcakeje gemaakt maar er zitten hartjes op ook van viva la nails
 
Ook hier had ik weer een vlinder op mijn duim.
Deze vlinder is iets beter gelukt dan die op mijn andere duim.


Ik heb over als basis lak China Glaze millenium gebruikt.

Zo heb ik de waterdecals gebruikt:
- Knip het plaatje uit
- Pak een pincet en houdt het plaatje in het water
- Dan haal het witte papiertje eraf zodat je alleen nog het plaatje hebt
- Leg het plaatje op je nagellak
- Dan topcoat er over heen
Et voila de water decal zit op je nagel vast!


Liefs,

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails