vrijdag 29 oktober 2010

Haul- Etos MNY

Iedereen weet het waarschijnlijk wel dat er een nieuw merk in NL is namelijk MNY.
De meeste kennen die merk vast wel uit Duitsland ik zelf wel en ik had er al wat spulletjes van.

Toen MNY in NL kwam was ik meteen dezelfde dag naar de Etos geweest en ze hadden het al staan. Er was nog helemaal niks uit:)!

Dit heb ik gekocht:



MNY mono oogschaduw  zilver nr. 613 en blauw nr. 641. €2,49 per stuk.
MNY lipgloss  nr. 281 €2,99

MNY nagellak nr.:661-673-553

De swatches van de oogschaduw en lipgloss.^^
Het pigment van de oogschaduwen vind ik erg tegenvallen terwijl iedereen zegt dat het veel pigment heeft.. Want dit zijn meerdere veegjes met mijn vinger... Ik had beter verwacht.:(
De lipgloss is wel erg mooi, licht roze met roze glitters.

De swachtes van de nagellakjes:

673-553-661.
673 is een zwarte kleur met zilvere grote glitters erin.
553 is een paarse kleur met een donker paarse. blauwe gloed.
661 is een mooie blauwe kleur met shimmer erin.
Het zijn allemaal 2 laagjes.



Voor dit alles betaalde ik €11,59 want er was korting namelijk 2e halve prijs.

Hebben jullie al wat van dit merk gescoord?
En wat vinden jullie van de oogschaduwen?

Liefs,

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails