woensdag 20 oktober 2010

Essence VS OPI

Vandaag vergelijk ik Essence Lime up met OPI who the shrek are you?
De meeste hebben deze al op andere blogs gezien dat lime up een goede dupe er van is!.

De flesjes. In die van Essence zit 5ML en kost €1,25 en die van OPI kost €13,95 en zit 15 ML in.
In die van OPI zit 3x zoveel ML in. Maar de prijs is veel meer dan 3x zo veel....!
Qua uiterlijk van de flesjes vind ik ze allebij leuk! Die van Essence is klein en schattig en die van OPI heeft een mooie vorm.



Nr 39 Lime UP!

Who the shrek are you?

Hier komen wat foto's dat ik de 2 lakjes op mijn nagels heb. Beide zijn 2 laagjes , na 1 laagje waren ze wel al dekkend maar met nog een laagje erover heen vind ik het mooier.

Ik heb op mijn wijsvinger en op mijn ringvinger OPI en op mijn middelvinger en pink Essence, zo zie je niet echt veel verschil. De eerste 3 foto's zijn in mijn foto studio gemaakt.

Maar zo zie je wel dat op mijn middelvinger de kleur iets lichter is.


Deze foto's zijn genomen in goed daglicht zo zie je ook dat die van Essence (op mijn middelvinger en pink) lichter is.




(sorry voor de lelijke randjes van nagellak)

Conclusie:
Ik vind als je dit kleurtje nog niet hebt en wilt aanschaffen dat je beter die van Essence kunt nemen want ik merk niet omdat die van OPI duurder is dat die dan langer bleef zitten ze bleven allebij rond de 2 á 3 dagen zitten.
Maar wel vind ik dat die van OPI beter aanbrengd
Want dit is ook niet echt een kleurtje wat je denk ik vaak gaat dragen.... dus kan je beter een goedkopere kopen;)

Ik hoop dat jullie het leuk vonden!

Liefs,

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails